شبکه کافه های کتابدوست «دمنوش دانش»

چهارمین روز هفته کتاب فارس به گرامیداشت و همنشینی یارمهربان و دانش در کافه ها اختصاص یافت.
. در ادامه برنامه های بیست و چهارمین هفته کتاب فارس که از ٢٤ آبان ماه ۱۳۹۵  آغاز شد، پنجشنبه شب در مجموعه کتابفروشی و کافه کتاب «شهرکاغذی» برنامه «دمنوش دانش» برگزار شد.

در این برنامه که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه فرهنگی هنری آفتاب مهرصبا در چهارمین روز هفته کتاب فارس ترتیب یافت، در مرحله نخست ٥ کافه از مجموعه کافه هایی که در کنار ارایه خدمات خود کار فرهنگی می کنند به توزیع کتاب های یک صفحه ای پرداختند.

در طرح «دمنوش دانش» کتاب های یک صفحه ای از نویسندگان مطرح در اختیار کافه ها قرار می گیرد تا آنرا به مشتریان خود اهدا کنند.

در طرح «دمنوش دانش» که به مناسبت هفته کتاب فارس اجرای آن آغاز شد، ٥ کافی شاپ شهر شیراز کتاب های یک صفحه ای از جمله «جوانی در پیاده رو» «پسرک کفاش»، «چوپان دروغگو»(نسخه واقعی) و بیش از ١٠ عنوان دیگر را به مشتریان خود اهدا می کنند.

گفتنی است: در پایان این آیین که به میزبانی کتابفروشی و کافه «شهر کاغذی» شیراز برگزار شد، پس از رونمایی از پوستر «دمنوش دانش» و اهدا جعبه های حاوی کتاب های یک صفحه ای به مدیران ٥ کافه، میهمانان و اهالی فرهنگ و ادب از دمنوش های گیاهی گل گاوزبان و بابونه در کنار یارمهربان بهره بردند.

همچنین ببینید

«روستای امامزاده بزم»‌ سومین مرکز دیار دانایی استان فارس

مدیر اجرایی موسسه فرهنگی و هنری آفتاب مهر صبا فارس، دبیر انجمن اهل قلم فارس و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.